Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

The past week'

Av Louise - 24 november 2010 20:56

Oj, nu har det varit ett tag sedan jag skrev och uppdaterade sist. ganska precis en vecka sedan ju! Inte okej om ni frågar mig. och jag som sa at jag skullebli bättre på det här med att uppdatera, ja hur blev det med det då? haha!


Förra veckan så var det bara i stort sett jobb som gällde, det var inte mycket mer faktiskt. men vad fgör det? jag klagar absolut inte! jag älskar att jobba, och när det händer saker runt omrkring mig hela tiden! :)) ..


Helgen var mycket bra om jag får säga det själv.
Fredagen fick jag åka med Linn och Odde till järvsö, mycket uppskattat! tack för det! så jag åkte till Anna medans dom var hons Linns mamma. och som jag har saknat henne, helt otroligt!! Efter mycket mys, tittande på litet idol, bebiskläder, barnvagnen och mys med magen och bästaste vännen! så åkte vi faktiskt mot Färila, för att överraska min pappa, som jag inte träffat på år och dar känns det som. och han blev överraskad, och glad! hihi. det var underbart att få krama på honom igen verkligen! Så det var riktigt skönt att bara sitta i hans knä och känna sig liten igen, hihi..
Sedan blev det tillbaka till Bollnäs, och sedan ut en sväng och snurrade, ja bokstavligt talat. träffade även på en massa godingar, alltid lika roligt ju..

Lördagen så åkte vi upp till Edsbyn i skaplig tid, fixade och donade. och så bjöd jag och Robin på en riktig middag. emd dessert och doningar vettni - japp, vi kan bara vi vill. hihi. Det uppskattades om inte annat. Och senare mot kvällen så åkte vi hemåt och då blev det en massa mys! :) Då vi har jobbat om varandfra dom senaste veckorna, så har inte hunnit ses så mycket egentligen! så lite egentid och mys är alltid uppskattat med min andra hälft :D

Söndagen hände det egentligen inte så mycket till en början. hade det lugnt, och sedan hade vi bestämt oss för att vara lite pensionärer. så köpte oss bingo lotter och så åkte vi mot Växbo och spelade lite som pensionärerna brukar göra och även vi då. Med budda och Linda! sedan blev det lite monopol, då pojkarna spelade kort. haha! monopol city tror jag det hette? haha! roligt när man väl fattade, men gud så krångligt innan man lärde sig vad allting var till för och varför! haha!


Ja som sagt helgen har varit kanon verkligen! :) ..
Måndagen kom och även en ny vecka, måndagen kom och jag hade en tid som jag längtat med lite oroliknande känslor! men vad gör det? allting gick bra, det såg kanon ut och jag började gråta av lycka! helt otroligt egentligen! men jag blev otroligt glad när dom sa det dom sa! :)) hihi..

Sedan åkte vi till växbo, skulle sova där då pojkarna skulle ut och angla på tisdagen. låt dom hållas är allt jag kan säga! haha! :)
Jag åkte och fixade med en massa papper på tisdagen som egentligen skulle ha fixats för länge sedan, men nu är det klart i alla fall. haha! :) ..

Sov även i växbo natten tills idag!

Robin skulle hjälpa budda med bilen och sådär, då den skulle ha besiktats egentligen, men så blev det inte! jag har jobbat i alla fall, och det känns skönt! lite jobbigt i vissa stunder bara! men som sagt, det är väl bara bita ihop och se det positiva? haha!

Ja, ni har fått en kort uppdatering i alla fall, men nu är det så att jag ska ta mig en frukt, och hoppas att mitt illamående går över snart. då mitt huud bra bultar och jag vet inte vart jag ska gräva ner mig snart? haha! men på återseende i alla fall!

Lots of Love! <3

 
 
Ingen bild

Jessica

25 november 2010 01:51

Du är guld värld

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards