Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Louise - 12 november 2010 21:58

Har varit lite dålig med bloggen nu, men det kan bero på att jag har varit ytterst orolig och även haft fruktansvärda magsmärtor. Så det hela har i alla fall resulterat i att jag var upp på Bollnäs akutmottagning, och då även blev skickad till Hudiksvall. usch. Men väl där konstaterade han att jag hade en cysta (stvning?) på min vänstra äggledare, och det var den största och mest sannolika grej som orskade min smärta. så inte vet jag. Fått någon slags medicin som jag ska försöka hinna med att hämta ut också som tydligen ska hjälpa mot smärtan? vi får helt enkelt se, krossa fingrarn och hoppas att det hjälper.


Ja, annars har det väl egentligen inte hänt någonting speciellt.
var upp till jessica igår och hjälpte henne lite, fixade lite, sedan hem och lagade middag och sedan tillbaka för att hjälpa henne att tapetsera deras nya fondvägg i vardagsrummet - gosh vad fin den tapeten är, och vilket himla bra resultat det blev innan vi åkte hemåt :) hehe. underbart. och jag hoppas att hon blev nöjd, men det såg så ut på henne i alla fall. :)) hihi..


Ja, det har väl egentligen inte hänt så mycket mer egentligen. så jag har tyvärr inte någonting mer att säga faktiskt.

Så på återseende.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards