Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Louise - 14 november 2010 18:38

Ja, igår lördagen den 13e november så firade jag och älsklingen 21månader (1år & 9månader) tillsammans.


Helt otroligt vad tiden går fort, och jag älskar honom lika mycket nu som då. han är min sambo, pojkvän, bästa vän och livskamrat.
Jag är så himlans lycklig när jag är med honom så det finns inte ord till det. Robin Gustafson, du är mitt allt. :)

Tack för att du är du, och för att jag får dela detta med dig. och tack för att du har valt mig.

Det är ingen slump att det är just vi som är tillsammans, jag tror på ödet och jag tror att det är meningen att det ska vara såhär. det tror jag absolut. och jag är så himlans lycklig, så hur kan man tro någonting annat? :) .


Jag kan lätt säga att jag är världens lyckligaste flicka som får del min vardag och mitt liv med dig, du är mitt allt och du gör varje dag värdefull. tack ännu en gång.


Jag älskar dig Robin, 21månader och fler ska det absolut bli. du är min tvillingsjäl och andra hälft.

Av Louise - 14 november 2010 18:21

Ja Anna, allting verkar hända mig. men det är bara att bita ihop och hopps på att smärtan försvinner snart. hihi.


Nu har jag varit dålig på att blogga igen, men det har ju varit helg. så jag skyller helt och hållet på det. och min helg har faktiskt varit rikigt bra.


Igår så ställde jg klockan, åkte och lämnade lite kläder (som jag för övrigt hoppas att jag aldrig behöver bära eller se igen!) hihi..

efter det så åkte jag hemåt och så pratade jag med mammsen, och fick reda på att dom skulle komma och hälsa på :) riktigt trevligt. åh jag älskar när dom kommer för att hälsa på.. då mår jag som bäst..

Efter ett tag i alla fall så kom Mamma, Pelle och Oskar. vi mös på med lite fika, skitsnack och självklart med en massa kramande , precis så mysigt som jag gillar't.. Dom kunde dock tyvärr inte vara kvar alltför länge, då dom skulle hämta upp Pontus som var hemma hos en kompis. men tack för att ni kom i alla fall - jag älskar er allihopa!

Det blev en ganska lugn kväll i övrigt faktiskt, åt lite mat och sedan åkte vi till växbo hem till mattias och linda, och även sötaste Ken var där. spelade lite poker, plump och chicago :) riktigt trevligt. och sedan bar det av hemåt. trött som jag var så somnade jag väldigt snabbt. :)


Idag har varit en sådan bra dag det också , hihi .. Hade en rejäl sovmorgon, och vet inte alls när jag hade det sist? för en gångs skull på 1½ vecka så vaknade jag inte av att klockan ringde, att älsk åkte till jobbet, att smärtan var olidlig eller av att dom skottade snö utanför. så jag var nöjd, sov till halv 12 idag. hur skönt som helst. :D hihi...

Myste ner mig i soffan med älsk, innan vi gjorde en rikitg sådan rejäl frukost. kände mig som en rikitg gamlig, då vi kokade ägg och gjorde hela kittet liksom. hihi. men det var mysigt att sitta där med varandra och äta en riktigt frukost tillsammans - det händer ju tyvärr inte så himlans ofta. :S ..

Sedan blev klockan 3 och det var dags att åka mot stationen och möta upp min lillebror som skulle åka mot falun, och eftersom han skulle vänta så länge på bussen så fick han följa med och handla. och självklart fick han en liten sak - snällaste systern som man är :) hihi.
lämnade av honom på busstationen igen och sedan hemåt. lagade middag och åkte sedan iväg till Jennie för att fixa mina naglar. denna gång så åkte allting av. nu är dom korta igen och ska låta dom växa ut och bli starka på nytt igen. japp, det ska jag göra. hihi..

nu är jag hemma igen, ätit lite (då jag ej hann innan.) och nu sitter jag i soffan och myser med mitt hjärta. :D . känns otroligt bra.
Blir nog en lugn hemmakväll skulle jag tro.. när hade vi det sist? oj, länge sedan! så dags för en sådan skulle jag tro? haha.


Även så säger vi grattis på farsdag till:

Pappa, låtsas-pappa Pelle, svärfar och nutte såklart :) och alla andra pappor där ute :)


Nej, göra någonting annat. på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards