Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Louise - 5 november 2010 13:15

November månad, och det känns som om det här året bara har försvunnit, tycker ni inte? Jag känner mig faktiskt lite stressad över att det snart är december, advent, jul och nyår och allt därtill liksom. ska hinnas med en massa julklappar och dyligt också. vet dock redan vad jag ska köpa till några stycken, och sådär. så det jobbigaste är ju redan klart. men vad gör det? Det är ju fortfarande en massa som ska fixas :) hehe.


Jag trivs fortfarande otroligt bra på min arbetspraktik, det är himlans roligt att gå dit varje dag, och det är hur underbart som helst faktiskt :) hehe.

Idag jobbar jag kväll, så börjar vid halv 7 tiden, och antar att jag jobbar till stägning - men ingenting mig emot faktiskt. då jag verkligen stormtrivs! :D


Det har väl egentligen inte hänt så himlans mycket sedan jag uppdaterade er sist, bara en massa jobb. :) otroligt bra!
Och sedan var vi till Valbo/Ikea med jessic och niklas. då det skulle inhandlas lite nytt till deras lägenhet. otroligt roligt. :) ..
Hittade även lite fint till vårat hem, som jag suktat efter ett tag, men nu fick det faktiskt följa med hem :D hihi. så jag är också superduper nöjd. men än är jag inte riktigt 100% färdig här hemma. men jag trivs som det är nu, och det är ju det viktigaste , inte sant? :) hehe.

Är så otroligt nöjd med denna lägenhet faktiskt, så det känns otroligt bra om jag får säga min mening. :D ... (kommer bilder inom en snar framtid! - jag lovar!)


Idag har inte hänt så mycket, varit iväg på ett möte, och allt gick bra och som planerat. och så har jag tvättat en maskin och hängt den, och även fått upp gardiner i sovrummet. så det känns bra! Nu ska jag bara ta tag i disken, och sedan försöka få tag på sötaste Jessic innan det bär av för att jobba några timmar på kvällen :) hihi..

Men nu ska jag ta tag i det här, så jag kan vila lite. på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards