Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Louise - 6 november 2010 00:38

Är tillbaka efter några timmars vila, tvätt/städ och även lite arbete också :)
gosh, I'm good. .


Så idag känner jag mig faktiskt väldigt duktig, har fått en himlans massa saker genomförda - som jag dock skjutit upp lite för länge kanske. men nu är det gjort i alla fall. och bättre sent än aldrig. eller vad säger ni? haha. ja, så ser jag på saken i alla fall..


Har som sagt varit iväg och jobbat lite såhär nu på kvällen, då jag började vid halv 7 tiden och sedan slutade jag vid 12. känns bra att göra några timmar. först var det lite mat för dom flesta, men sedan så hamnade man självklart på rätt sida av baren - och det är ju bara hur underbart som helst. det är ju där man trivs som bäst. i alla fall en galen tjej som jag gör det. det är ett utav dom absolut roligaste yrkena :D hihi.  Men det har i alla fall gått bra på jobbet, och jag mötte även en massa bekanta ansikten som man inte sett på ett tag - och det är alltid lika roligt. - tro mig!! :)


Men nu är jag hemma igen i alla fall som sagt, och tänkte varva ner en sväng innan jag kan försöka sova. :)  hihi. Och under tiden jag sitter här och skriver så sover älsklingen bredivd här på soffan - då han inte kommit iväg till sängen. och det går en helt okej film i bakgrunden ( som för övrigt visas på 3'an .. )


Imorgon ska vi för övrigt till edsbyn, och fira Robins morfar som blir hela 90år på måndag, så det ska bli riktigt trevligt. jag ser verkligen fram emot det :) och sedan gillar jag hans morfar också, och självklart hela hans släkt - dom är bara för underbara! hela högen..


men nu ska jag kika lite mer på filmen, och sedan ska jag försöka sova, så på återseende.

Lots of love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards