Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Louise - 9 november 2010 22:07

Sedan jag var här sist och lämnade en liten uppdtering till er så har det väl egentligen.

Men jag har bakat mig en citron cheesecake och gudars vad bra jag är, den blev verkligen hur god som helst. även att middagen blev gudomligt god. jag testade ett nytt recept idag. och det är otroligt roligt att testa nya saker, både i livet och när det kommer till matlagning och sådant.. man måste våga testa nytt, inte sant? hihi..


Har även städat upp i köket, så nu är det rent och snyggt igen. ska dock ta ett varv imorgon med dammsugaren, dammtrasan och golvmoppen. så det blir riktigt på topp - det är ju då man trivs som bäst liksom. :) hihi..



Ja just det, det har även kommit snö! årets första snö som har lagt sig på backen. lite sent enligt min mening. men vad gör det? haha. jag älskar vintern, inte ritkigt den bästa årstiden, men jag älskar den ändå. den har liksom sin charm tycker jag. och det är så himlans mycket saker man förknippar med vintern, och det är bara bra saker i stort sett.

Jul, pynt, mys, bakning, skoter, pulka, snöbollskrig, bandy, advent, bra stämning, mysiga kläder och en massa mer :)).

Dock finns ju lite dåliga saker också , men det tar vi inte upp nu. då vi fokuserar på det bättre istället och njuter av att det kanske även i år blir en riktig vinter :D

Nu ska jag kika på bartenderskolan som går på 3'an, sedan ska jag krypa ner i sängen. så jag orkar upp imorgon när klockan ringer klockan 8 :)
Så på återseende och godnatt ♥

Lots of Love! <3

Av Louise - 9 november 2010 16:43

Jag ser varje dag att det ganska många som är inne och läser bloggen  - vilket jag tycker är otroligt roligt. så fortsätt verkligen med det :) det är ju då det är roligt att skriva liksom. men en sak har jag funderat på. varför läser ni egentligen? Ni är lite dåliga på att komentera tycker jag, så ni kanske kan börja slänga in en liten komentar. så kom igen , börja komentera mera söthögar! Då skulle jag bli otroligt glad.


Men nog om det, igår efter att älsk hade kommit hem så åkte vi iväg och storhandlade. handlade verkligen upp allting som saknades. då det kändes som om det började eka lite i kylen och skafferiet, och det är ju inte kul. haha. men nu är det uppfyllt igen, och det är såhär det ska vara :) . hihi..

Efter det så blev det hem och käkade lite middag, då jag inte hann äta innan vi vart tvugna att åka till Willys, hihi. men vad gör man inte då? :))


Sedan blev det en tidig kväll, och en himlans massa mys med världens underbaraste sambo, pojkvän och bästa vän - Robin Gustafson!


Idag har det inte hänt så himlans mycket faktiskt, varit iväg på min praktikplats under lunchen, och jag trivs otroligt bra fortfarande. god i like that place! hihi..

Och efter det så var jag iväg med Jessica på jysk och rusta en sväng, men det fanns inte så himlans mycket roligt faktiskt, men det gjorde dock inte mig någonting. synd dock för hjärtat, då det vi skulle titta på inte alls föll henne i smaken. men bättre lycka nästa gång tror jag man säger va? :p hah


Ikväll blir det bara en massa mys, och vänta på älsk som jobbar över även denna kväll. ska ta och baka mig en cheescake tror jag, och även laga lite middag tills älsklingen kommer hem - ja jag är snäll . men vad gör man inte för den man älskar ? ♥ hihi.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen då jag fryser sedan ta tag i kaoset här hemma :)
På återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards