Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Louise - 17 oktober 2010 19:23




  Mina helt underbart fina blommor som jag fick av älsklingen idag.

Dock har jag inget kort på den fina kortet jag fick med just nu. men det kommer vid ett annat tillfälle, ska ta kort på det också så får ni se det! :)


Jag älskar dig ROBN GUSTAFSON! <3<3

Av Louise - 17 oktober 2010 18:58

Lördgen igår var helt kanon faktiskt, jag trivdes som fisken i vattnet om man säger så. jag började dagen med att jobb i några timmar - pengar kommer in på kontot. lätt värt det! hihi.. Och direkt efter jobbet så fixade jag lite, och sedan iväg hem till Jessica, och så efter ett tag så tog vi oss hem till mig och Robin. Då det nalkades utgång för oss två. riktigt skönt faktiskt..


Så vi började lite smått här hemma, gjorde oss i ordning och sedan runt kvart över 11 så var det dags att bege sig mot tranan. Och gosh vad roligt vi hade, har inte haft en sådan bra utgång på väldigt länge. kan bara sammanfatta kvällen med : Glädje, skratt, MYCKET dans, underbara människor och lite tårar. underbart med andra ord. detaljer och sådant tänker jag inte gå in på. men jag säger bara - ni skulle ha varit där igår! oj oj oj..

efter tranan så hämtade älsk upp oss, och det blev mat och en natt cigg på max och sedan hem. fick massage då jag hade ont i fötterna, och sedan somnade jag som ett litet barn :) hehe


Imorse så ringde klockan, och det var dags för några timmars jobb. Efter jobbet kom älsk, jessica och niklas och hämtade upp mig. hem en snabbis, och då fick jag se att han hade städat köket här hemma och även varit iväg och köpt blommor och världens sötaste kort (bilder kommer sen!) . tack älskling, jag älskar dig!! <3

Åkte sedan iväg och käkade lite sen lunch, och skjutsade sedan niklas tillbaka till jobbet. iväg till Daniel en sväng och lyssnade på lite sing star och nu hemma igen.
Väntar dock på att jessica och niklas ska komm hit igen, då blir det middag med dom. och sedan eventuellt en film. riktigt mysigt såhär en söndagkväll. :) En kanonavslutning på en kanonbra vecka verkligen! :D


Men nu ska jag ta och göra mig i ordning. på återseende

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards