Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Louise - 16 oktober 2010 01:16

Idag har det blivit några inlägg, men idag har jag även haft en sådan där bra dag, och då jag även känner att jag har velat skriva av mig och dela med mig.
det kan faktiskt vara skönt att ha sådana ibland också, och då jag faktiskt inte alls har varit nå vidare duktig på att uppdatera annars.. :)

Men nu har jag precis kommit ut ur en härlig dusch, eller ja det var en liten stund sedan. :P Men passade på att ha en sådan med hårinpackning och sådär, tänkte att jag inte behövde stressa till någonting och eftersom jag är ensam i  några timmar till så tänkte jag , varför inte! hihi..

Men istället för att vara med pojkarna nere i sandviken och kika på Bandy så övervakar jag den lite svagt via nätet istället. och hoppas på det bästa :p haha.

Är ju inte så himlans insatt i det där som pojkarna är, men lite roligt att följa ändå.


Så nu tänkte jag kika lite på tv'n, titta till bandyn med jämna mellanrum och sedan eventuellt försöka hålla mig vaken tills älsk kommer hem inatt vid halv 4 tiden ungefär.. men får se hur det går? haha.


imorgon blir det jobb igen, känns bra faktiskt. :) så det blir några timmar imorgon.. Men nu ger jag nog upp bloggen för idag och återkommer nog imorgon igen. Puss på er och på återseende.

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards