Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Louise - 14 oktober 2010 23:25

Känns just nu som om det kom ett ass med tankar och funderingar över mig.
Just för tillfället vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. usch, deta är jobbgt. men jag vet absolut att jag kmmer att komm på den bästa lösningen för mig själv. eller vad tror ni? jag vet att jag alltid brukar lyckas med det jag ger mig in på och alting sådant. så varför inte detta? hehe..


Men det är så himlans många tankar som springer runt i mitt huvud nu, och jag vet som sagt inte riktigt vag jag ska ta mig till. men men.
Vad vill jag egentligen? Vad blir det bästa i slutändan? Kommer det löna sig att våg satsa lite. visst man vinner ingenting om mn inte satsar, men sedan gäller det ju vad man satsar på, och tt man i alla fall försöker satsa rätt... men hur vet maninnan att det är rätt då? ja det är en bra fråga, och just nu är det jag sm har detta problemet. hur vet jag att det är rätt. jag har ju inte speciellt många timmar att bestämma mig på heller. men vad gör det när man är klok? hmm.

Men då kommer det ytligare en fråga i huvudet! hur blir man klok när allting bara snurrar? hua vd jobbigt..


Och det är inte bara detta att fundera på, det är även mycket med omgivningen. just nu känner jag att jag behöver en dag med mamma igen - fort.

och även att jag behöver en dag med AnnaPanna snarast, fixa det hjärtis?  du förstår mig som ingen annan och kommer med kloka ord när man behöver det som mest. så nära men ädå så himlans långt bort!! :(



Dagen i sig har varit kanoners, blev en roadtrip med Jessica till Gävle, där vi även tog en runda ut till Valbo, in på Gina, HM och vero moda och kikade lite. det följde med henne en jätte fin koft hem :) riktigt snygg.

och sedan in på IKEA och fick lite ideér - alltid lika roligt.. :)

Nej, nu måste jag ge mig, tankarna bara snurrar på mig..
Lots of love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards