Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

ONSDAG

Av Louise - 23 november 2011 14:40

nu har det varit sådär mycket igen, så jag har helt och hållet nästan glömt bort att jag ens har en blogg! :) haha
men nu fick jag lite tid över, och tänkte väl uppdatera er med några små rader helt enkelt..
jag vet ju att ni vill veta, inte sant? ;) haha!


Våran lördagskväll var helt fantastisk..

Hemma hos Elin och Andreas bjöds det på otroligt god mat, gott vin och underbart sällskap, historier, skratt och så mycket mer. helt underbart. tack så mycket till alla <3 !

Somnade som en stock efter det kan jag lova, men det var underbart trevligt på alla sätt och vis verkligen. :))


Söndagen så hade vi en lång mysmorgon i sängen, då vi inte orkade kliva upp någon av oss. Och Alvin verkade inte klaga av att få leka i sängen :p haha! när klockan närmade sig halv 10 så sa Robin att han kunde kliva upp med A så jag fick sova vidare om jag ville men då hade jag blivit så seg så klev upp jag också! :) men tanken var otroligt god. älskade du!
Då gick vi in till Elin & Andreas och fikade lite innan dom skulle iväg på dop! :)

Sedan åkte vi iväg och handlade och spenderade resten av dagen med en massa mys bestående av en familjepromenad runt vågen, film och sedan när A hade somnat för natten så åt vi lite räkor tillsammans med tända ljus och en massa mys! Du gör mig verkligen så otroligt lycklig <3 ...


Måndagen hände det inte så mycket för våran del faktiskt, vi tog det mest lugnt ^^ hihi.
Zenita kom hit och spenderade massor av tid med oss, och det var verkligen hur uppskattat som helst. :) behövde prata av mig lite, och få en uppdatering om vad som har hänt i hennes liv. Och det var ju nästan en hel månad vi sågs sist så det var ju verkligen på tiden om man säger så! :) mycket härligt.
Robin åkte och jobbade lite kväll, så jag och A mös ner oss i soffan och lekte, pussades, kramades och myste järnet innan sängen ropade för oss båda två. ja det blev en tidig kväll för mig också. sååå skönt =) haha!

Tisdags så vaknade till och med jag före Alvin, jag slog upp mina blå redan vid kvart i 8 och då sov han fortfarande, underbar unge det där :) hihi. Men efter en stund väckte jag honom så han fick i sig lite mat och kläder istället för pyjamas och sedan packade jag i ordning och så begav vi oss mot tåget som gick 09.05 mot Ljusdal. äntligen skulle vi åka till Anna och Kim! så efterlängtat

och det var minst sagt en underbar dag, jag behövde det där. kanske inte göra så mycket. men bara vara omgiven av så mycket kärlek <3  Man blir på så bra humör när det är sådär, och även få komma bort en liten stund ifrån Bollnäs . skönt det också kan jag lova! =) haha!


Hör och häpna : när jag kom hem vid 5 tiden så hade älsklingen städat heeela lägenheten, så otroligt skönt att slippa göra det för en gångs skull, och eftersom han hade varit ledig så gjorde han det. och det var så härligt och fint när jag kom hem. :) han kan han mitt hjärta! <3
Så jag ställde mig och gjorde lite middag och sedan mös vi massor när A hade somnat, och sedan blev det en relativt tidig kväll faktiskt. så skönt! :) hihi



Idag har varit en mycket bra dag! :) klev upp tidigt, då A tyckte det var morgon redan halv 6. och när vi väl kommer ut till soffan så somnar han ju på en gång. gullungen min <3 haha!
Tog oss 1 timmes promenad med Elin och Thea på förmiddagen, och sedan dess har jag hämtat upp lite julsaker ifrån förrådet som ska få komma upp vid tillfälle, plcokat i och ur diskmaskinen och startat en tvättmaskin :) kanon bra tycker jag =) haha!


Nu sitter jag här och tar det lite lugnt i väntan på att A ska vakna, och R ska komma hem ifrån jobbet :) hihi. undrar vad kvällen har att erbjuda? någonting bra kanske? ja det återstår väl att se..

Men nu ska jag lägga mig ner en stund!
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards