Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Louise - 6 november 2011 14:41

Idag är jag verkligen en sliten flicka, bakis och jävlig.. Men idag bjuder jag faktiskt på det, för jäklar vad roligt jag hade igår! :) Så det är helt klart värt det att vara "lite" (läs otroligt!) seg och tung i huvudet. :p haha!


Efter att jag hade fått i mig lite middag så gick jag och Alvin över till Elin och Ida och började göra oss i ordning! :) Och riktigt bra blev det ^^ Åkte sedan iväg till Mickis (?) där även Fia, Malin, Emma och några till var! mycket trevligt.

satt där och hade trevligt innan vi begav oss ner på tranan och väldigt mycket folk var det.
Men jäklarns vad trevligt jag hade det, dans (synd bara att det var dålig musik), shotar, cider och trevliga människor.. Även att jag fick kramas med en väldigt full liten Ken! det uppskattades! :)


Kom hem runt halv 3 ungefär, och gosade ner mig i sängen och sedan somnade jag som en stock! så himla skönt! ^^, haha! 
Imorse vaknade Alvin vid 7 och då var älskling snäll och klev upp med honom. tack så jätte mycket för det. <3 Och jag fick sova till klockan var 11 ungefär. välbehövligt! =) .. Sedan när Robin skulle göra mat åt honom andra gången så skulle Alvin mysa ed mig under tiden, men jag tror han tyckte jag skulle kliva upp ur sängen, så han kräktes över mig! skitungen min :p haha! så det var bara till att kliva upp och duscha på en gång. godmorgon liksom! :)
Dock rätt skönt att komma upp, men mindre mysigt att vakna pga kräka liksom :p haha!

och vad gör Robin då? jo, han skrattar såklart.. haha! =)


Var sedan över till Elin och Andreas en sväng, och hon va nog lik sliten som jag var! :) haha!

Men som sagt, idag är man inte speciellt kaxig, ligger mestadels på soffan under täcket och myser. :)
Tog mig upp för ca 1 timme sedan och gav Alvin lite gröt då Robin inte är hemma.
Men nu är vi tillbaka i soffan och snart är det dags för Alvin att sova middag så jag tänkte faktiskt också passa på ! :p haha!

Men tack så jätte mycket för igår till alla som var inblandade! underbart 3
jag hade otroligt roligt. :) måste göras om.. :D


På återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards