Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

LÖRDAG

Av Louise - 19 november 2011 14:39

Min fredag var helt underbar, precis som jag hade tänkt mig också! :)


Mamma kom hit vid 1 tiden ungefär, och vi hade det hur mys som helst. snackade en massa skit, och ventilerade lite. det behövdes kan jag säga! Tack världens bästaste mamma för det ! <3 Även alvin vart glad av att se sin mommo, han sken upp som en sol. och vem hade inte gjort det liksom? haha! och även att han fick lite gröt av henne innan hon åkte hem, så han var ju tvärnöjd :) hih, gullungen min ^^ ..


när hon åkt , så kom R hem. :) han hade slutat och äntligen var det dags för helg ^^

Alvin hade en liten jobbig period där pga övertrötthet. Men han somnade efter mycket om och men.
Jag åkte iväg och handlade lite mat & gröt åt A då det nästan var slut här hemma, och sedan beställde vi fasktiskt kebabtallrik-/rulle till middag. inte okej egentligen, men vi unnade oss det! :D haha!

Sedan blev det bara en massa massa mys resterande del av kvällen. :) Idol, popcorn och en himla massa kärlek! precis så som det ska vara om ni frågar mig.. och när jag sett vem som åkte ur Idol så hoppade jag in i duschen, och sedan bums i sängen ^^ hihi..


______________________________


Imorse var älsklingen snäll och klev upp med Alvin och gav honom mat, dock vaknade han inte förrän klockan var halv 8, duktig kille vi har! <3  Och själv fick jag sova till 10, otroligt uppskattat! :) hihi

Sedan jag klev upp så har jag hunnit med en hel del faktiskt.
Tvättat en maskin tvätt, och andra är igång just nu, hängt tvätt & även vikt den torra och stoppat in i garderoberna, lockat ur diskmaskinen, gett A gröt, fått honom att sova middag och även hunnit plocka undan lite! :) hihi..


Just nu är R iväg med Andreas och hjälper honom med bilen och båten! :) Själv var jag in till Elin på en kopp kaffe ^^

Men nu har jag kommit in igen, ska alldeles strax hänga den sista maskinen med tvätt och sedan göra mig lite i ordning inför kvällen.
Då det bjuds på mat inne hos Elin och Andreas, det skulle bli plankstek och gott att dricka!
Även linn & odde kommer. Så det kommer absolut bli en kanon trevlig kväll - med otroligt trevligt sällskap! :) jag ser fram emot detta kan jag säga.. :)


Men ja, nu har jag egentligen inte tid, massor som måste fixas!
På återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards