Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

TORSDAG

Av Louise - 17 november 2011 16:07

måndagen slutade verkligen kanon måste jag säga! Vi gick iväg till lekparken tillsammans med elin andreas och lilla thea då hon gungade lite. :) hihi.. det är så himla mysigt att se när dom små har kul och skrattar, och det lyser ju verligen ur ögonen på dom! :) Efter lite gungande så började det blåsa nå hemskt så vi gick hemåt och drack kaffe istället :) hihi.
Sedan bestämde vi oss för att äta tillsammans, så beställde hamburgare ifrån det nya stället  vid brotorget - och mums! den godaste hamburgaren på väldigt väldigt länge, och dollar chips! ^^ hihi..


In en stund, älskling åkte och jobba, gav Alvin mat och en pyjamas och sedan gick vi in till Elin och Thea igen. barnen nattades, och Elin slog igång en film. hon fick ju höra att jag inte sett någon av Twilight filmerna, och varför har jag inte gjort det? För usch, den var RUSKIGT BRA!!! :) så såg den första filmen, och efter det så gick vi in och sov :) en mycket mycket trevlig kväll! :D

Tisdagen började bra, dock med en liten grinig pojke efter ett tag. men det gick snabbt över.. :)
Efter ett tag så gick vi ner på lindex för att byta en pyjamas som hade gått sönder i knappen första natten han hade använt den, och så hade han knappen i munnen när jag vaknade - och det är verkligen inte okej! så jag fick en ny åt honom, och sedan följde det även med en annan åt honom hem :) han har ju lite dåligt med sådana, men nu så! :) nu klarar han sig ett tag till :p haha! har ju även fått byta storlek, han växer lill killen! <3 hihi..

På kvällen så gick vi inte till Elin och Thea igen, då det var dags för film nummer 2, även den lika bra! :) Och även att Marie kom när hon hade slutat jobba, då hon fyllde år. så saffranskaka, pepparkakor och glögg. riktigt mysigt! :D
Och sedan kom älsklingen hem tidigt då dom hade blivit klara på det där jobbet! :D hihi..


Onsdags morgon, och Alvin vaknade inte förrän tio i 9, bra unge det där! :) och jag tackar verkligen för att jag fick sova! :) På dagen så gick vi över till Elin, där även linn och tessan var! :) mycket trevligt, och så drack vi en kopp kaffe och sedan var det dags för lunch för oss båda två . hihi.. matvraken, är det vi kanske? haha! 

Älsklingen kom hem, och jag kikade på film nummer tre, då det var dags för bio på kvällen med flickorna! :D hihi

När klockan blev 6 så gick vi iväg till bion, det var dags för film nummer 4 med Elin, Linn och Jessica! mycket trevligt..
Filmen var bra, dock slutade den när jag tyckte att den nästan skulle ha börjat, och varför dela upp den i 2 istället för att ta en enda lång film? ja det förstår jag verkligen inte!
men det var helt klart bra! :D hihi.. så tack så mycket flickor! :)

När jag kom hem så blev det bara en massa mys och lugnt i soffan innan sängen ropade väldigt väldigt högt på mig! :) hihi


Idag har inte hänt så mycket faktiskt. :) haha!
Tog en promenad tillsammans med Elin och Thea bort på kvatum, handlade lite mat till Alvin och sådär !:) mycket trevligt.  Och jag kan även tillägga att han älskade kyckling med grönsaker - det var en höjdare! och det sprutade nästan mat ur öronen på honom, mammas stora kille! <3 :)

Efter lite lunch och sådär så har han sovit middag, och nu står han i sin gåstol och trycker på allt som går att trycka på! :) han är ju bara för söt :)

Även att älsklingen kommer hem snart, förhoppningsvis?  ja, han har ju börjat jobba dag igen. mycket skönt om jag får säga det själv!
och ikväll så ska vi till Rengsjö.. det är något medium eller sådär som kommer dit, och jag ska självklart vara med och se vad som sägs? och Alvin och R ska vara med farfar under tiden. lite kvalitetstid pojkarna emellan liksom! :D hihi..

Så så ser min kväll ut, ska bli väldigt spännande måste jag erkänna! ^^ hihi.


Imorgon kommer även mamma hit, och jag längtar ihjäl mig efter henne! :D   ska bli hur mysigt som helst att hon äntligen kommer hit. har ju inte träffat henne sedan dopet var, och det är snart 1 månad sedan. och det är inte okej faktiskt.. men imorgon som sagt , äntligen!

men nej, laga lite middag nu då kanske? magen skriker!
Så på återseende!

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards