Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under december 2010

Av Louise - 13 december 2010 10:52

...

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause you're amazing
Just the way you are


1år & 10månader, fullt av liv, kärlek och otrolig trygghet.

med dig är allting så enkelt. vi har haft våra med och motgångar, men tillsammans så klarar vi allt. då jag vet precis vart jag har dig, och hur du känner! och du även vet vad jag känner för dig!
Du är det absolut finaste finaste , och jag skattar mig själv lycklig var eviga dag för att jag får ha dig! du gör mig utan tvekan till den absolut lyckligaste tjejen någonsin.


Jag älskar dig mer än vad mina egna ord kan beskriva, du är allt jag behöver för att klara av allting. Tack för att du är du, och att jag får dela min vardag med dig. Ja, jag älskar dig helt enkelt. <3



Take my hand, cause I wont let go and I promise you the rest of my life!

When you look at me with sleepy eyes in the morgning light, i relse, all i need is you!


Ja helt enkelt så vill jag säga att jag älskar dig, men ibland räcker inte orden till. men du är allt!

tack robin <3

Av Louise - 13 december 2010 10:28

Helgen har verkligen varit helt fantastisk :) Jag har njutit varenda minut av den, då jag har varit omringad av underbara människor! :D


Lördagen bestod av att pappa kom hit och hälsade på, och hade med sig hur mycket fikabröd som helst, haha! men det var kul att han kom. och han tyckte om lägenheten våran. :) det var helt underbart att ha honom här! :) Tack för att du kom! <3

Efter att dom hade åkt hemåt, så gick vi över till grannen, och där fick jag se bilbarnstolen dom köpt, och den var riktigt fin verkligen, och även att det bestämdes att vi skulle äta lite middag tillsammans! :)

Sagt och gjort, dom åkte hem till Elins mamma en sväng, och sedan möttes vi på willys för att få lite idéer inför middagen! Så det blev en riktigt smaskig middag inne hos dom. Efter middagen så bestämde vi oss för att vi skulle kika på film, så det blev Sex and the City som gick på 4'an. även att pojkarna tittade med oss. otroligt trevligt, och tack så hemskt mycket för en otroligt bra lördagkväll söthögar! :) det uppskattades verkligen till tusen :D .


Söndagen fick vi lite sovmorgon - vilket inte alls är helt fel ibland ska jag tala om! :) hihi.

Men efter det så åkte vi ut mot Rengsjö/Höle, då vi skulle fira robins faster i förskott (som fyller år idag, så grattis grattis! ) blev lite fika och så där, och träffade några godingar som man inte sett på länge! Efter det så åkte vi med hem till svärfar och där blev vi bjudna på otroligt god middag - tack så hemskt mycket för det! <3 .

Sedan hem och hade en riktigt mysig söndag tillsammans framför tv, med mys i soffan! :) Jag älskar dig!


Imorse vaknade jag kvart över 8 och kunde inte somna om. så det var lika bra att kliva upp istället för att vrida och vända på sig. haha!

Men idag är en minst lika bra dag som alla andra varit i helgen! :)
jag och älsklingen firar 1år och 10månader idag, det är lucia (som för övrigt är hur mysigt som helst!) och även att vi ska iväg till Gävle, hur bra kan det bli liksom?
Jo just det, det är någonting stort på gång också ska jag tala om, men ni får allt vara lite nyfikna en stund till, då jag håller på hemligheterna en stund till :) haha!

Men jag känner på mig att denna måndag kommer att bli någonting alldeles speciellt verkligen. så det känns hur bra som helst.. <3


Åkt på lite jobb i veckan, hur bra som helst. men nu ska jag försöka få upp min älskade sambo ur sängen då vi måste göra oss i ordning. så på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 11 december 2010 13:38

I torsdags kväll blev det jobb, och innan vi kom fram till vart jag skulle vara? haha. Att jag skulle vara en våning upp, att jag inte skulle komma, att jag var i thailand. Ja, det var några av sakerna! haha! men till slut så hittade jag rätt tillsammans med lite personal som inte heller visste! :)
Men klockan sprang iväg, och det var en riktigt bra kväll måste jag säga. hihi. så det kändes verkligen hur bra som helst.


Hem i alla fall efter det, och tänkte att jag skulle försöka titta på en film med älsklingen. och det gick bra tror ni? nej nej, jag gick och la mig och somnade på en gång! helt otroligt. :P men det var skönt.

Klockan ringde 05.45 igår morse, inte hälsosamt om ni frågar mig! men upp kom jag och sedan iväg till jobbet :) jobbade mellan 7-15 , och sedan gjorde jag kväller. :) hihi..


Kvällen igår var jätte jätte mysig verkligen! :)
Älsklingen var iväg och hämtade mat, han fick sig en kebabtallrik medans jag tog mig en taco tallrik - riktigt smaskens! :P hehe.
Och efter det så åkte han och andreas upp på bandy, dock förlorade bollnäs med 3-1 tyvärr! :S men bättre lycka nästa gång? haha!

Själv hade jag fredags-/idolmys med sötaste Elin! :) hur mysigt som helst verkligen. åh, jag tycker om den människan! hon är ju bara för underbar! :) thihi..  Satt och myste med dricka, godis, chips och varandras sällskap. även att vi tittade på idol, och det var helt klart rätt person som vann: JAY! Han har helt klart varit bäst under hela säsongen, så han var en värdig vinnare..

Även att vi hann med en massa skvaller och sådant också, hur mysigt som helst. så jag tackar så hemskt mycket för kvällen sötnos! :)


Idag är det inte så himlans mycket bestämt. älsklingen har precis åkt iväg med andreas för att kika på en bilbarnstol till dom :) hehe. får se vad det blir för nå, om det blir nå? haha!
Jag sitter här hemma och väntar på att pappa ska komma hit, då han sa att det skulle bli en tripp hit. haha! :)

Annars vet jag inte riktigt vad som händer? haha! men det är ju sådant som märks.

Nu blir det lite lunch i alla fall, då jag är hungrig. :) haha! så på återseende alla godingar där ute. :)
Lots of Love! <3

Av Louise - 9 december 2010 13:57

Var ju ledig igår, hur skönt som helst verkligen att ha en dag ledig! :) det kan ju om inte annat behövas ibland, hih.


Vi var ju till Robins moster igår, verkligen hur mysigt som helst. Blev kvar längre än väntat, men fick i alla fall reda på vad vi skulle göra nästa vecka, då vi ska bo där för att vara hundvakt och sådär. hon har ju ett så himlans mysigt litet hus! :) hihi. så det kommer bli toppen det känner jag på mig!


Idag så blir det mer jobb, såhär på kvällskvisten. vilket absolut inte är helt fel ska jag tala om då jag verkligen trivs hur mycket som med det jag gör! :) haha!

Även att dom ringde och talade om att jag skulle jobba imorgon också, och inte tackar man nej till någonting sådant! nej nej. :) Man bara tackar och tar emot faktiskt..


Så kan nu snart göra mig i ordning för kvällens arbete. så på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 8 december 2010 13:14

Ledig idag, rätt så skönt faktiskt! :) hih


Igår när jag kom hem ifrån jobbet så hade min älskade pojkvän och sambo varit otroligt duktig här hemma! man blir så himla glad när man kommer hem till sådant ju. Han hade dammsugit, satt upp min tavla, tagit ur alla sängkläder, vikt ihop tvätten och fixat på - ja, han var väldig snäll som gjorde detta! :D hihi..

Men jag kom hem i alla fall, startade en tvättmaskin, och sedan skickade jag iväg älsk för att handla också, då jag verkligen inte hade ork i kroppen till det! ;p haha!

Så igår på menyn var det: Lax, pressad potatis, kall romsås och en fetaost sallad - verkligen hur gott som helst. mums! :)


Sedan på kvällen blev det en massa tv-mys och en bra tisdagkväll, DH och cougar town, kan ju inte bli mycket bättre än så inte! :) hihi...

Somnade runt halv 12 och tänkte att jag skulle ha en riktigt skön sovmorgon imorse. :) så skönt!

Imorse, trodde ni att jag fick ha sovmorgon? nej, icke! Telefonen ringde som vanligt.

Denna gång inte ifrån mitt jobb, utan en annan som ville erbjuda mig jobb istället. just nu känns det som att det regnar jobb över en, och varför kom dom inte tidigare och först nu? men det gör inte så mycket, just nu jobbar jag på i alla fall och jag älskar det! :D hehe!


ska även ut till robins moster (Ann-christine) en sväng senare också, ska bli mysigt.
Men nu ska jag plocka undan lite här hemma. så på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 6 december 2010 18:25

Helgen har passerat, och vi har kommit in på en ny arbetsvecka. vilket känns kanon nu när man verkligen får arbeta! :)

Helgen bestod i stort sett bara av enmassa jobb, vilket inte mig är emot :) hihi..

Fedag natt - jobb! så jag var väldigt trött på lördagen och var knske vaken max 5 timmar på hela dagen, annars sov jag! intemitt fel, men det var otroligt skönt och välbehövligt. haha!

Upp pch hoppa vid halv 6 på söndag morgonen, inte alls okej egentligen! men vad  gör man inte när det handlar om jobb? hihi, upp kom jag i allla fall, och iväg och jobbade! efter jobet så åkte vi till edsbyn och blev bjudna på världens godaste köttgryta av svärmor  - hur gott som helst var det. och alltid lika trevligt att vara där, man känner sig trygg där liksom! känns kanon. hihi.. :D


Sedan blev till att åka hem och sova, och samma visa imorse. upp och hoppade vid halv 6 då det var dags för ytligare en dag med jobb. :) jobbade dock bara till kvart i 1, men sedan bar det iväg på en utbildning också. så var hemma vid 4 tiden. hihi.
Och sedan trodde jag att jag skulle vara ledig imorgon - men icke! här ringde dom och sa åt mig att jobba lite till, och jag tackade ju självklart inte nej då jag älskar att jobba! :)) hih..


Men onsdag är jag förhoppningsvis ledig? eller, ja det märks om inte annat.

Nej, nu ska jag äta lite middag, då jag hungrar ihjäl, och sedan vänta på älskligen min som är på väg hem! :D ..


btw, bara EN vecka kvar nu precis! jag längtas som en tok ju! :)

på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 3 december 2010 17:40

Dagarna bara rullar på och jag hinner inte riktigt med själv känns det som! Men ibland kan det vara bra, i alla fall nu när jag längtar till någonting. det känns bra! :)


Har ju blivit inskriven i resursenheten här i Bollnäs, så har börjat jobba lite nu, känns verkligen kanon.

Och pengar rullar in på kontot och man klagar inte liksom :D hih.

Så har vrit med nu och kikat och sådär, och idag ringde dom igen, så ska jobba natt :) ska bli roligt faktiskt måste jag säga! :)

Så jag hoppas på det bästa, och håller tummarna. hihi.
har fått lite jobb nu framöver, och det känns kanon! Så nu kan jag "bocka av" en sak till ifrån det jag har att göra, nu är det bara en massa små saker kvar att fixa. hihi. men detta kommer att bli hur bra som helst. :)

Träffade min mamma häromdagen, och gosh jag älskar henne! <3

Även att jag fick veta att allting var riktigt bra, precis som det ska, och det gjorde det lite lättare. jag längtar ju. haha!

men nu måste jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och fixa inför natten jag har framför mig med jobb! :) .
men på återseende!

Lots of Love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards