Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Louise - 19 december 2010 20:33

Nu är det söndag, och inte vilken söndag som helst egentligen. det är trots allt 4e advent idag! hur mysigt är inte det? :) jag tycker om att man får tända ett nytt ljus och bara mysa hela dagen lång verkligen! :D thihi..


Jag tänkte berätta lite om min underbara dag i Gävle i fredags också. Den var verkligen kanon, med två stycken kanon bra flickor - Jessica och Hannah ! :))

Vi åkte ner ganska tidigt i alla fall, åkte in till köpis en sväng och kikade lite, åt lunch och sådär. riktigt mysigt. Sedn åkte vi iväg då det var dags att vara "modell för en dag", sminkades och fixades till. Och sedan var det dags för 3 ombyten och en himlans massa fotografering! otroligt roligt faktiskt. Tack för julklappen Jessica! <3 Och när vi tittade på korten efteråt så blev jag verkligen glatt överraskad - så det hela slutade med att jag köpte med mig några kort hem, eller ja några var väl att ta i! det blev en hel del faktiskt. haha! men jag blev otroligt nöjd med dom, och det blev en liten julklapp för mig själv faktiskt :) och det får man ju faktiskt unna sig.

Efter det tillbaka till köpis en sväng, dock ingen längre stund! in på IKEA och då jessica handlade en hylla och sådär, sedan lite middag och sedan hemfärd. Dock var jag inte så nöjd med att köra hem, men vad gör man inte? hehe! det gick bra , och vi kom hem i alla fall fall vilket är huvudsaken! :) hihi..


Lördagen började relativt lugnt, blev en liten sovmorgon då jag sov hur bra som helst då jag äntligen fick sova i min efterlängtade säng, gosh vi måste ha världens skönaste säng. haha!
Men efter det så gick vi över till Elin och Andreas och tittade på Handbollen vilket slutade med vinst, otroligt bra match måste jag säga! Och efter det så åkte jag och elin för att storhandla, så vi tog varsin vagn med oss in, och världens längsta lista tycker jag och vankade runt där inne.
Så nu är allting uppfyllt här hemma vilket är hur skönt som helst måste jag säga. hihi.
Efter det så blev det lite middag och sedan dags för film inne hos Elin och Andreas även denna kväll. :) Bröderna Karlsson var det som stod på schemat, helt okej film. man fick sig några goda skratt. men ändå väldigt knepig! Så det är inte direkt en film som jag kommer att titta på igen faktiskt. så bra var den inte ! haha.
Men vid 10 tiden så åkte jag upp till Jessica, då jag skulle skjutsa ner henne, Hannah och Angelica till Tranan vid halv 11. Då jag absolut inte tyckte att dom skulle gå ner ifrån granberg, stackarna! :)

Blev en sen kväll, men det gör inte så mkt faktiskt, vad gör man inte liksom?


Även idag blev det en liten sovmorgon! vilket var skönt även idag, men klev upp i ganska skaplig tid ändå tycker jag. det stod 4e advents mys med älsklingen och även lite julbakning. En riktig myssöndag sådär. Även jessica kom förbi efter en skön promenad, eller? Men det blev kokande av knäck och även lussebullar. smaskens! :) Annars har det väl egentligen inte hänt så mycket, förutom prat med min andra hälft Anna! och världens bästaste och sötaste Mommo! hur underbart som helst <3


Imorgon är ingenting speciellt planerat, anna kommer eventuellt hit och spenderar dagen med mig. hur underbart är inte det? jo, det bästa! och då blir det nachos med Jessica, och så ska jag även försöka lura anna till att baka muffins med mig. om jag har någon ork då vill säga? haha! men det märks. jag ser i alla fall fram emot det.


Nej, nu måste jag sluta skriva, då det blev väldigt långt. så på återseende

Lots of Love! <3

Av Louise - 19 december 2010 20:27

Idag säger vi grattis till Joakim "fläskis" Zetterström, som blir 21år.
Hipp hipp hurra!



Och även att vi säger ett stort grattis till Robins kusinbarn Jonna på hennes dag. :)


Ovido - Quiz & Flashcards