Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Sumering 2010 '

Av Louise - 31 december 2010 01:21

Mycket har hänt detta år, mycket bra och lite dåligt! - men sådant man får räkna med! men överlag har allt varit kanon verkligen! :) hehe!

Så nu är ju nyårafton här ( då klockan är över 12 ) och jag kan inte fatta att året 2010 redan är över! helt sjukt..
Men en liten sumering ska vi nog kunna knåpa ihop i alla fall. ^^, hih.


Januari: Hände väl egentligen ingenting speciellt. förutom att man letade jobb för fulla muggar, och bara njöt av tillvaron liksom!


Februari: Jag och älsk firade 1år <3, Fick jobb på tuppens i Bollnäs, Började planera en massa! :)


Mars: Älsk fick jobb hos Halvarsson, Bestämde att det skulle flyttas till Bollnäs m.m


April: Köpte Audin, Lillebror blev stor - hela 18år!, Tittade på lägenhet.


Maj: Flyttade till Bollnäs, träffa många underbaringar som utvecklades till vänner <3,


Juni: Ken 18, fick otroligt goda besked, Fick jobb på combigrillen.

Fick reda på att bästa vän Anna var gravid ( Juni-Juli någon gång!)

Juli: Mamma och Pelles bröllop, JAG 20år!!, ett bkslag i livet "/, Började på comigrillen, Stockholmsresor, Lena och Kennys Bröllop.


Augusti: Jobb, jobb, jobb, Annas UL i hudik (kärlek!), Firade 1½ år, Började göra naglar, Bestämde oss för flytt igen, Pappa 46.


September: Låtsaspappa 40, Arbetsintervju Gävle, Hittade riktig vänskap i sötaste Jessica <3.


Oktober: Flyttade till 2an, Jobbsökande, Arbetspraktik, världens bästaste mamma 40år!!! <3<3


November: Fick goda nyheter, Robins morfar 90år!, 2år sedan piercing i tungan, Prinsen Theo 1år, Barndomsvännen Beccis 20år!!, Fick jobb via resursenheten i Bollnäs.


December: Började jobba åt Resursen, Positiva besked + upplevelse för livet, Modell för en dag, Nattis ringde ifrån USA!, 3små julafton på 4olika ställen :)


Ja, som sagt det har hänt en himlans massa! och mycket mer än det som står. men det är lite av det i alla fall :) och det allra viktigaste tänker jag ej nämna! inte riktigt ännu. det kommer nästa år ;) hihi.

Men jag hoppas att ni har haft ett lika underbart 2010 som jag har haft. och jag önskar er därför ett GOTT NYTT ÅR, och en bra början och fortsättning på 2011 :)

På återseende

Lots of Love! <3

 
 
Ingen bild

mamma

31 december 2010 12:13

Det va ju ett trevligt år!! Alla fick fylla år utom jag. :(... Tack så mycket !!
Puss puss

 
Ingen bild

A.Wallberg

31 december 2010 15:53

2010 är ett år jah delat med världens absolut vackraste vänn, Lousie Irene Svärd.. Ett år med många skratt och leenden men även tårar och smärta men de viktigaste är att jah fått dela de med dej !
2011 kommer att bli ett år jah åter igen delar med den absolut vackraste vilket får mej att le bara av tanken på vilken vacker vänn du är och hur mycket jah älskar dej ! Jah vet att detta år kommer bli precis som alla andra år med dej, helt underbart men vi står även inför en massa förändringar och prövningar men tillsammans klara vi allt ! Älskar dej gumman ! <3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards