Mina tankar i bokstäver!

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Time is running away '

Av Louise - 15 december 2010 21:30

Onsdag, vilket innebär att vi kommit till mitten av veckan. och det innebär även att tiden går alldeles för fort, jag hinner inte alls med egentligen känns det som. men man får ju passa på att njuta av den tiden man hinner med liksom! :) haha!


Måndagen var fantastisk i alla fall. som väntat i ju för sig! :) haha! var ju en tripp til Gävle, vilket var helt fantastiskt måste jag säga! Denna gång var det min tur, och inte alla andras - vilket känns mycket mycket bra! :) Men vi åkte och lucnhade lite tillsammans, och sedan bar det av hemåt. Upp till älskade och saknade jessica en stund, och sedan hem och packade i ordning och sedan iväg till huset (där vi bor just nu för tillfället! ) , då vi är hus- & hundvakt åt Robins moster! :) Mycket mysigt måste jag säga, och otroligt skönt att komma bort ifrån lägenhetskänslan ett tag i alla fall. det är behövligt ibland om inte annat! haha!


Igår var det en lugn dag, hände inte speciellt mycket måste jag säga! Älsklingen var iväg på någonting om nå jobb eller var det var? haha. ja, se vilken koll man har - eller inte! haha!
Men jag bestämde mig i alla fall för att åka hem till lägenheten en stund, sagt och gjort! och så fick jag ett ryck. Så tvättmaskin och diskmaskin startades. dammsugaren kom fram och gjorde sitt jobb och även att herr mopp fick rastas lite ute på golven. Så hängde lite tvätt efter det, och gjorde det riktigt härligt, rent och fräscht där hemma! det kan vara riktigt skönt när man kommer hem på fredag måste jag erkänna! så det kändes skönt att få lite sådant gjort. sådant som är så himlans tråkigt när man tänker på det, men så himla skönt när man faktiskt är klar med det och ser resultat. inte sant?

Efter det så blev det hem till Irina, då vi skulle vara barnvakt åt sötaste trollungen Joline! och hon ville lekas med Lukas, så hem till Rose-Marie och hälsade på och fikade lite så hon fick leka av sig lite. haha! en mycket bra tisdag eftermiddag/kväll måste jag säga!
Jag är otroligt nöjd med hur mina dagar utspelar sig, och med vilka jag har runt omkring mig! <3 Dom är ju helt fantastiska hela bunten! jag älskar er, tack! :)


Imorse ringde klockan kvart i 6 och det var dags att kliva upp och iväg för att jobba, 7-16 stod det på schemat idag. En ny våning, nytt folk och otroligt roligt var det verkligen! det känns kanon!
Efter jobbet så hem till älsklingen och tog ut hundarna på en promenad. gick även förbi och hämtade upp Rick ( Irinas hund ) så han fick följa med! blev även bjuden på middag även idag, tack så hemskt mycket för det! :))
Efter det så knatade vi hemåt, var iväg till Lena en sväng och sedan har det varit en lugn kväll.

PH, bra tv i övrigt och även ett bad - då det finns badkar. så som man saknar badkar ibland! :) haha! men men, man får helt enkelt passa på . inte sant? ja, om inte annat gjorde jag det.
har nyss varit ute på en promenad till, så alldeles strax krypa ner då jag är så himlans trött känner jag. ögonen går i kors på mig! haha! sådant man får räkna med, eller?


imorgon är ingenting bestämt, förutom att jag ska åka hem till lägenheten en sväng och försöka hitta nå kläder tills på fredag! då jag ska iväg med Jessica och Hannah till Gävle och bli fotogragferade!
ska ha med sig 3 ombyten, så fixar dom hår och smink och sådär. kommer bli galet roligt har jag en känsla av. så det är någonting jag ser fram emot måste jag säga. Ska bli hur kul som helst! :)
Så det ska fixas imorgon inför fredagen. :) haha! annars ingenting annat, vad jag vet än i alla fall..


Men nu ska jag krypa ner och slå igen mina små vackra blå - det är ju trots allt en dag imorgon också! :) Godnatt och sovgott godingar! <3 på återseende

Lots of Love! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi...

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha! Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :) Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om...

Av Louise - 24 januari 2012 09:19

Vackan har rullat igång, och det med bravur! :) en mycket br start å denna veckan faktisk! :)Igår så kom Maja och Flippan hit och mös med oss, tog oss en promenad, mös på, snackade en massa skit och uppdaterade varandra i vad som hade hänt sedan vi s...

Av Louise - 21 januari 2012 15:16

Lördag redan, tiden bara springer iväg! Men just nu njuter jag av att det är helg igen och att jag får ha min stora älskling hemma också! inte bara lilla hjärtat. :) jag njuter med andra ord, man kan ju inte göra anna när man har sina underbara nära ...

Av Louise - 19 januari 2012 19:25

Den här gången tog det inte så himla lång tid inan jag var tillbaka, och tur är väl det. kanske går åt rätt håll. eller så är det bara en engångs grej. haha! ja vem vet? :) återstår att se helt enkelt... haha!Igår var en bra dag faktiskt, älskling oc...

Ovido - Quiz & Flashcards