Mina tankar i bokstäver!

Alla inlägg under februari 2012

Av Louise - 8 februari 2012 15:36

Nu var det bra länge sedan jag skrev här faktiskt..
Men det är bara för att jag håller på att få hjälp med den nya bloggen, så den är just nu under uppbyggnad. så därför jag inte dirket har någon lust i att blogga i denna.. men vad gör det då? :) hihi


Det har hänt mycket, och ni kommer inom kort få veta en massa smaskiga saker! Så den som väntar å någoting gott väntar väl aldrig för länge antar jag, eller? :) haha!


Men som sagt , jag återkommer inom kort då jag tyvärr inte har tid nu egentligen att blogga!
Så på återseende!

Lots of Love! <3 

Av Louise - 3 februari 2012 20:48

Nu är det sådär länge sedan jag skrev igen! Skärpning Louise! :) haha!Men mycket har i alla all hänt sedan jag uppdaterade någonting sist! :)Älskade ungen Kim har fyllt ETT år, helt otroligt.. jag tyckte det var nyss Anna ringde och talade om att hon var på väg in till förlossningen men icke! det är mer än ett helt år sedan.. han har blivit så stooor. min "extra son" :) haha, han är underbar precis som mamma hans! :) Varit upp till Ljusdal och träffat sötnosarna såklart, hämtat Flippans doppresent, då hon ska döpas nästa helg. stora flickan! <3Alvin har varit magsjuk och haft hög feber, stackarn. jag tyckte så himla synd om honom när han var sådär sjuk. han fick inte behålla någon mat, utan lite vatten då och då liksom.. en himla massa blöjbyten, klädbyten, duschar/badningar och annat blev det. han sov i stort sett hela tiden.. ja det var jobbigt att se honom så nere!Men nu är han äntligen tillbaka till sitt rätt jag sedan några dagar tillbaka, och det är hur skönt som helst att ha sin lilla terrorist tillbaka igen! Han är ju bara underbar, mamma och pappas lilla älskling! <3 Precis sådär som det ska vara! :) Alltid lika glad.. :)Dock är det lite tänder som är i munnen och spökar på honom, så just nu har han en liten jobbig period, men med alvedon, piggelin och bitringen så fungerar även detta! haha.. han är ju bedårande, så man kan inte göra annat än att njuta av varenda liten sekund med honom..ibland är det ju knappt så att man vill sova bara för att man vill ligga och titta på honom, länge länge! :)Ja, mamma har också varit här och hälsat på och även att hon hade med sig sin lilla hundvalp med sig som dom nu har fått (iof för ett tag sedan!) Goggles, och han är ju hur söt som helst. ett litet monster då han är valp. men väldigt skönt.. :) haha!Har även hunnit med att vara till tandläkaren, och fått reda på att jag har fått mitt första hål. klarade 21½ år utan hål i alla fall.. och nu har jag ett minimalt, dom sa att det nästan inte ens var värt att laga bara för att det var så litet, men det ska bli gjort innan det blir något riktigt stort sådär. :) haha!Blev dock irriterad bara för själva grejen att jag hade ett hål, men vad gör det? jag tycker jag varit väldigt duktig som lyckats så länge ändå..Men nog om mina tänder hörrni, tycker ni inte? :) haha!Ja, som ni märker har det hänt en hel del. dock har jag glömt massor. men orkar inte sitta här och skriva allting. då skulle jag få hålla på i all evighet känns det som! :) haha! Även fått ett trevligt mejl måste jag säga. :) Nu är det i alla fall fredagkväll, Alvin har somnat för natten, Robin är iväg med Andreas och gör någonting. och här hemma sitter jag med världens jobbigaste magknip.. inte okej! en jag myser ner mig under den här otroligt mysiga filten tillsammans med en kopp varm choklad med vispad grädde.. japp, här hemma är det fredagsmys på hög nivå! :) kanoners!Nej, nu ska jag återvända till tv'n en stund.På återseende!Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards